Hoe doe ik mee? De wedstrijdregels

Meedoen aan de Ickabog Tekenwedstrijd is eenvoudig:

Tekeningen moeten gemaakt worden door kinderen van 7-12 jaar oud en moeten ingestuurd worden door hun ouders of voogd. Verdere verwijzingen naar “je”, “jouw” of “deelnemer/deelname” in deze wedstrijdregels hebben betrekking op de ouder of voogd die voor de inzending zorgt.

Voor je kind begint aan zijn/haar tekening(en), bekijk de Tekeninstructies.

Lees deze instructies aandachtig, want inzendingen die hier niet aan voldoen kunnen helaas niet worden meegenomen in de beoordeling.

Om deel te nemen moet je een afbeelding van de tekening uploaden via het formulier op onze Wedstrijd pagina, waarbij je het bijbehorende hoofdstuk en/of onderwerp selecteert in het drop down menu, evenals de leeftijd van je kind (7-9 of 10-12 jaar).

Deelname aan de wedstrijd kan alleen door een tekening op hierboven beschreven wijze te uploaden. Het delen van de tekening op social media of op andere wijze is geen geldige manier van inzenden. Het delen van de tekening op social media of op andere wijze is geen geldige manier van inzenden.

Meedoen met de tekenwedstrijd is gratis, tekeningen kunnen worden ingestuurd door mensen woonachtig in Nederland en België.

Insturen kan op ieder moment gedurende de looptijd van de wedstrijd (van 11 augustus tot 2 oktober).

De tekening zelf moet schoon en veilig bewaard worden tot en met oktober, wanneer we contact zullen opnemen met de winnaars. De staat van de tekeningen moet geschikt zijn voor reproductie (zie ook de Tekeninstructies ). Als de staat van tekening niet geschikt is kan deze helaas niet worden opgenomen.

De originele winnende tekeningen zullen moeten worden opgestuurd naar Uitgeverij De Harmonie vóór een door de uitgever opgegeven datum. Als dit niet mogelijk is zal een andere tekening als winnaar worden aangewezen en worden opgenomen in het boek.

Zorg ervoor dat je inzending is geupload voor de deadline op 2 oktober!

Je kunt meedoen met de wedstrijd door middel van het formulier op de Wedstrijd pagina. Veel plezier en succes!